Nekad Musen82 | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musen82

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030426673/

Ditt Hex-ID: 11000013fc95c31

Vad är din discord tagg? Musen81#4088

Vem var det som bannade dig? ´1Yummy

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För jag sköt som icke kriminell typ två skott, så jag blev bannad för krim utan krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med mina kompiser som skulle hjälpa mig att få en bil och ge mig pengar då jag inte hade något sätt att få pengar. Sen kommer några grabbar och börjar hetsa mot oss och då hetsar min kompisar tillbaka och så drar dom vapen. Mina kompisar skjuter en grabb men en annan var på ett tak med en m6 och då ville min kompis att jag skulle rusha, jag sa att jag inte kunde för jag inte är kriminell och så riktar han på mig och säger att jag måste göra det sen ger han mig ett vapen och ber mig springa upp vilket jag gör men sen dör direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men vad skulle jag göra, kan inte direkt börja ooc kriga i ett scenario och sen ville jag inte fearrpa så jag valde att bara fortsätta med scenariot. Hoppades att om någon staff specca skulle dom ta mig support så jag kunde berätta vad som hände men det hade jag inte chans till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för grejer som lall och fearrp men jag inte repeterat det någon gång och försöker alltid ha en bra rp nivå. Jag lär mig av mina bans men det är jobbigt att vara icke krim i unive för det känns som man blir tvingad att rpa krim då alla man känner är kriminella.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha skjutit någon och skulle vägrat att springa upp och skjuta även om jag blev tvingad ig. Om någon säger att jag ska gå och skjuta någon eller göra terrordåd borde jag inte göra det. Förstår varför jag fick ban då vem som helst kan säga att dom blev tvingade som en bortförklaring till vad som hände. Så jag kommer alltid undvika regelbrott oavsätt vad i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att följa denna regeln i Unive även om någon tvingar mig ig att göra något som jag inte får. Skulle bara sagt till han att jag inte kan göra det och om han hade skjutit mig för det skulle jag bara skiti i det. Det jag gjorde har jag lärt mig mycket av och jag hoppas ni förstår varför jag gjorde det jag gjorde. Men jag kommer alltid och jag menar alltid följa reglerna oavsätt om det känns som jag kan bryta en regel eller inte. Det är inte jag som bestämmer regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja med all min respekt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka