Nekad Musab201 | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musab201

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Musab

Vad är ditt discord namn? ttv_musab

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Berätta om din karaktär. När jag var 12 år så valde mina föräldrar att flytta till USA och det var där jag växte upp, kunde man säga. Min farsa tog in mig i en privatskola direkt där jag fick lära mig mycket. Jag var den smartaste i klassen och det gjorde att jag kunde komma 1 i klassen på allt. Nu efter några år har jag beslutat att flytta tillbaka till Sverige. Jag har alltid velat gå universitet i Sverige och utbilda mig som polis och nu tänker jag göra det. Min bakgrund ligger mellan Sverige och Somalia. Min morsa är somalian och min farsa är svensk, det är så jag fick mitt namn. Musab Eriksson. Mina intressen ligger mellan fotboll och boxning. Jag har alltid spelt fotboll med vänner och det har alltid varit en sport som finns inuti mig men boxning var något jag börja köra bara för polisyrket, ville ju kunna skydda mig själv. Annars så gillar jag att utforska naturen, gå runt i skogen och ta en promenad. Det är något jag gör varje morgon. När jag flyttade från USA till Sverige så var det mycket känslor som gick runt mig, såsom glädje och sorg för jag både får gå tillbaka Sverige men kommer lämna mitt hem, mina vänner och även min familj. Men kommer alltid komma ihåg dem. I mina framtida planer så tänker jag bli polis och det är på grund av att jag har alltid gillat att skydda folk och det vill jag ta med till Sverige, jag vill att folk kommer kunna va trygga och inte behöva oroa sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en väldigt professionellt och mogen rp. Jag kommer att följa varje regel och vissa medkänsla för mina medmänniskor. Respekt och kärlek kommer först.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna i scenarion och att man kan göra så att motparten kan vinna ett scenario. Man kan göra ett scenario roligt ex jag är polis och några rånar dem åker i en bil som max går i 50 då ska jag inte pitta dem. vi ska göra en lång biljakt och göra det så roligt som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM= detta menas med att man inte får använda sin bil som ett vapen. RDM- detta menas med att att man dödar utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
Vänta i 2 veckor efter indragna roller.

Du får ansöka igen 10 Augusti.Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka