Ej Antagen Musab201 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musab201

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis

Vad heter du i verkligheten? Musab

Vad heter du på discord? ttv_musab

Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Från Juli

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Hela min tid i unive så har jag tillbringad mig att rollspela som polis och jag vet mycket, vädligt mycket om polisen. jag vet hur polisen är strukterad och vet hur varje del fungerar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Det som stör mig mest nu i polisen är hur kollegorna inte har respekt mot andra kollegor som är lägre rank, de tror att de är viktigare bara för att de har högre rank och det irriterar mig väldigt mycket. Det som jag skulle göra är att förbättra är att jag skulle göra en tydlig regel, där ska alla följa efter och de som bryter det kommer att bli sparkad. jag kommer inte ge någon varning när det gäller att vara disrepektful mot andra. Nu i poliskåren har vi två insats styrkor NI och FRi grejen är nu att det finns personer som är både och jag tycker att det är tråkigt för andra, just nu så finns en viss gräns på FRI och de som vill vara FRI kommer inte ha någon möjlighet att bli så. Detta är ett spel och ja tycker att alla borde vara det de vill vara. Det som jag skulle ändra inom insatsdelen kommer vara att de som är NI kommer få välja om de vill vara FRI eller NI ingen ska vara både. På det sättet kommer vi ha fler platser som är öppna. Ett annat mål som jag har är visitation zoner, en tillfällig. jag vill lägga en i Grove och Sandy för det är allt där som folk skjuter. Detta skulle minska skottlosningen eftersom folk skulle inte våga ha på sig sina vapen då. Då minskas random skottning.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Nu så spelar jag minst 5 timmar per dag som polis, jag spelar längre inte som civil. Bara polis.

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka