Ej Antagen Musab201 | Chef-jobb ansökan [Gripen] [Zero]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musab201

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Musab

Vad heter du på discord? ttv_musab

Hur gammal är du? 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? 6 veckor

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Vi kommer att utveckla jobbet genom att skapa tydliga mål. Vi kommer implementera effektiva schema som våra anställda ska följa väldigt noggrant, vi ska implementera regler så vi på gripen taxi får upp vår reputation. Vi ska anställa personer som är väldigt seriösa och har hög rp, vi kommer inte tillåta någon att lalla. Om vi ser det minsta lall inom arbeten så kommer vi sparka personen utan någon varning. Vi kommer köpa in nya kläder och nya bilar för öka kund nivån. Vi kommer göra ett företags nummer som man kan ringa för upphämtning, då istället för att man skriver så ringer man till taxi firman. Vi kommer ta feedback från varje taxi resa och dokumentera det. Vi kommer implantera feedbacken i företaget och försöka alltid utveckla oss genom feedbacken. Målet vi har inom Gripen Taxi AB kommer vara 1: Öka kund nivån 2: Öka kundnöjheten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu så har jag inte så mycket erfarenhet inom jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne väldigt mycket ingame och det kommer vara typ 3-6 timmar om dagen. Jag har börjat spela fivem för 6 veckor sen och jag har 220,7 timmar på spelet och har 94,3 timmar i dem senaste två veckorna. Så jag är väldigt aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer fortsätta spela.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, kan alla utantill

+rep väldigt proffesionell kille med hög rp. Han har väldigt bra ledarmentalitet och ledarskap. är väldigt säker att han kan göra det han säger

+++rep, brodern är stabil RPare ock skön grabb som är seriös. Han vet hur man ska agera i typ alla scenarion. Låt han bli Chef

+rep
Han är ansvarsfull och bestämd samt en väldigt snäll person som har bra inflytande och skulle vara perfekt som en chef.

+ Rep En mycket seriös och ansvarsfull individ när de gäller RP. Tar det mycket seriöst och gör de helhjärtat vilket inte finns mycket utav, utöver det en mycket snäll och omtänksam person som bryr sig om andra samt hjälper till och hjälper med allt han kan. En välförtjänst Plats för han att vara CHEF!! :)

stor +rep vi sätt musab innan riktigt stabil rp nivå och mycket aktiv precis detta som gripen taxi behöver hoppas han blir chef så vi kan få lite aktivitet på taxin!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka