Nekad Musab201 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musab201

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141980860

Ditt Hex-ID: 1100001466f8abc

Vad är din discord tagg? ttv_musab

Vem var det som bannade dig? slo70in

Bild på banmeddelande: IMG_0718.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde mig för att jag följde inte sunt förnuft, jag powergamade och pratade ooc i ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick samtal från mobilen i ingame, en person behövde hjälp någonstans och då gick jag med min kollega och åkte ditt. De var över oss och vi var under så jag sa till min kollega att åka upp, för att det gick snabbare. Orkade inte längre bort för det var 05:00 på dagen och jag var sömning så jag pallade inte. Då vi körde på berget och då sa jag vi kommer bli bannad och hade tydligen rätt där, yes det var så där. Jag erkänner till allt, det var helt min fel och jag förtjänar att bli straffad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom allt han sa var rätt och jag gjorde det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång för in game ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde ba seriöst stängt, då skulle inget av detta hänt.

Istället för att åka upp så skulle det vara bättre att gå upp och lämna bilen där nere.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har blivit bannad nu i 36 minuter men kommer vara det i 8 dagar.

Men jag har redan lärt mig, jag ska aldrig lalla igen, ta det här spelet fkn seriöst och spela aldrig längre än 03:00.

Vill ba säga jag tror jag kommer ha en utbildning imorgon klockan 19:00. Är det möjligt att unbanna mig då och sen banna mig igen klockan 23:00 då utbildningen är klar, för att jag orkar inte vänta igen för en annan utbildning. Jag missa för utbildning för en felaktig ban och nu vill jag verkligen inte missa den igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja chefen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka