Accepterad Musab201 | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musab201

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141980860

Ditt Hex-ID: 1100001466f8abc

Vad är din discord tagg? ttv_musab

Vem var det som bannade dig? NorrlandsJonthe08

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_0733.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde banna mig för staff dis eftersom jag sa till en staff ”är du helt efter”

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Staff snackade med oss i en support och pratade om hur vår rp vår dåligt. Då blev jag arg eftersom vi gjorde inget fel så sa jag ”men är du helt efter”

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban och det helt mitt fel. Jag borde inte sagt något och borde lyssnat på honom. För staff vet bättre än mig. Jag beklagar hur jag reagerade och det var helt idiotisk från min sida att säga så till en staff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit ooc och det har ju slutat med. Jag har lärt mig att jag kan använda lokal ooc istället för att säga det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde varit tyst och lyssnat på vad staff valde säga till mig. Jag borde lärt från mig det han sa och valt att förbättra min rp. Om han säger att jag skulle förbättra min rp, då borde jag be om ursäkt och försöka förbättra min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det som jag har lärt mig från bannen är att jag borde aldrig säga något dumt till staff. Dem försöker göra sitt bästa för att vårt upplevelse på spelet, dem tycker spelet ska alltid toppa de andra servers, så det dem säger till än så borde personen lyssna och inte klaga. Det är för vårt bästa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka