Accepterad Musab201 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musab201

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141980860

Ditt Hex-ID: 1100001466f8abc

Vad är din discord tagg? ttv_musab

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: bild_2024-08-31_002331982.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Servervakten valde banna mig för att min vän lallade överdrivet när han körde bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var fulla, vi åkte runt bilen, min vän körde. Sen vi skulle in i bahamas och då fanns det 1 bil fram och 1 bil back då valde min vän att överdreva lite och köra in i båda bilarna och försöka "parkera" då jag sa till honom att sluta men han vägrade. Sen kommer polischefen och kollar snabbt på oss osen väljer att banna mig. Han försökte inte ens prata med oss .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban eftersom jag gjorde inget fel, ja min vän lallade lite för mycket men det var inte jag som lallade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare ban har varit ooc och staff dis och det är har jag lärt mig mycket ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda som jag skulle tänka mig göra var att hoppa ut från bilen och springa därifrån. annars så fanns det inget jag kunde göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nope

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka