Nekad musa devon | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musa devon

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? mrkebab

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter musa devon han ligger på ålder 24. musa levde en tuff uppväxt hans mamma var alltid där för honom men hans farsa drog från familjen när han var 3 hans pappa ville skapa en karriär åt sig själv han levde tungt under dessa åren. men när han var 14 så gick allt snett han börja hänga med dom som va äldre han visste att han inte skulle kunna lära sig om den kriminella världen som va lika åldrar som han. dem bodde inte på ett så bra område i staden Unive. han börja göra små jobb åt dem äldre men det blev bara större och större jobb. sen dog hans vän som han alltid va med han levde tungt då visste han att han skulle hitta en väg att ta sig ut ur den kriminella världen. han hade alltid gillat att rappa de va hans ända intresse. han börja rappa för att tjäna pengar han ville få ut sin mamma från det området. några år senare han klara det med rappen han och hans mamma flytta till ett säkrare ställe. nu har musa nått en nytt kapitel i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP jag kan jobba på något så att folk kan få hjälp med det jag jobbar med till ex mekonomen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna i ett scenario typ att nån siktar vapen på dig och du typ springer de ska man inte göra man ska ta upp händerna och låta dom ta vad dom vill.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM betyder random death match som innebär att man bara skjuter nån utan anledning.powergaming man kör som man har 1000 liv. ooc man snackar med nån på typ dc och säger vad som händer. vdm vehicle death match att man kör på nån utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej inte så mycket men jag försöker förbättra min RP för varje gång jag kör.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Måste plugga på reglerna mer.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka