Nekad murre | Whitelist ansökning(Bananslakt1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

murre

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: murre

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101714847/ (har dock helt nytt konto för var över 1,5 år sedan jag gameade sist & sålde i samma veva som jag bestämde mig för att sluta att spela men nu har jag tagit upp intresset igen) :)

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Ljunglöf

Vad är ditt discord namn? murreheltren#4620

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Så att jag har då tänkt att roll-spela som min tidigare karaktär på dem förra serverna jag körde på back in the days, alltså "Torsten Sundberg", Torsten är lite utav en person som man skulle kunna säga att han är bakom flötet, alltså halvt efterbliven. Man skulle kunna säga att Torstens beteende liknar en person som har asperger(no offence) och med det menar jag att Torsten kan ha svårt att förstå vad andra menar och känner, han har helt enkelt svårt att uppfatta olika saker så som olika miner/kroppspråk, han har även väldigt svårt att uppfatta ifall personer är seriösa eller om dem säger någonting med ironi. Bortsett från Torstens lilla "sociala-störning" så är bil & cykel någonting han verkligen gillar och det har han gjort i stort sett hela sitt liv, Torsten är en galenpanna på 18 år och kan ibland hamna i knipa emot rättsväsendet och hans hat emot dem kan variera från dag till dag, ena dagen kan han vara hur trevlig som helst medans andra dagen ha en relativt arg attityd emot dem, men detta beror helt på vilken sida Torsten har vaknat på osv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag med min karaktär (Torsten) känner att vi kommer bidra med mycket till eran server, målet är ju att skapa otroligt bra scenarion samtidigt så är Torsten en sådan person som brukar få folk skratta omedvetet och de har uppskattats ifrån förra servrar jag har spelat på. Tillsammans med en kompanjon till Torsten som heter Arthur(som dock inte har sökt om ansökan ännu men ska få han att göra det) så kan vi bidra med extremt roliga scenarion & rolig energi, så att hoppas att mina ansökan duger lika väl som jag hoppas att min polares också gör! :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom att jag har sett på Twitch samt YouTube att detta verkar vara en vettig server med roligt folk som spelar på den.

Hur många timmar har du på FiveM? Som jag skrev längre upp så har jag då dessvärre sålt mitt konto där jag gibbade fivem på eftersom att jag då som sagt haft ett break ifrån gaming på 1.5 år, men jag skulle uppskatta att jag spelat FiveM RP i över 500 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade eran server via twitch & youtube där jag har suttit och kollat på många "klipp" samt livestreams ifrån servern och tyckte det verkade som en rolig server, så hittade jag till er!:)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har inte blivit bannad här eller ifrån någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället dock dem serverna jag spelade på back in the days, var då under vintern 2017 och då var det Made For Sweden RP, Sedan vintern 2018 gick jag och kompanjonen Arthur vidare till Swedish Paradise RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka