Accepterad Murlow | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Murlow

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198922662654/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Murlow#8760

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal och heter William von Ribbentrott. Han var född i södra Småland och skaffade sig en karriär inom musiken i genren rock redan när han var 14 bildade han ett rockband i skolan som hette Dynasty, som består av trummisen Johannes Trivanen, rytm gitarristen Harry Nilsson, bassisten Ronny McRiver och såklart gitarristen och sångaren William von Ribbentrott. Dynasty slog igenom och är nu världskända. William har haft en stor karriär och har mer pengar än vad han kan spendera. William har köpt hus i det kända Unive för att han vill se vad mer han kan göra i livet.



William är lungn till settet och har rolig humor men kan bli arg om det behövs. William gillar också att golfa, spela, och har ett väldigt stort intresse i bilar, till skillnad från musiken, William vill testa bilförsäljning.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle uppskatta att bli whitelistad för att jag känner att jag kan göra denna server ännu mer positiv och att jag kan ge glädje till de som är ledsna och jag har erfarenhet av serverar som denna och jag tar mitt rp väldigt seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker om denna server och jag har många vänner i den. Men jag ser oftast inte så många spelare som är bilförsäljare. Så jag villa ha whitelist för att jag är snäll och jag vill vara med och hjälpa att jobba på de jobben som det behövs folk.

Hur hittade du Unive? Streamern Nordixrp/zach och jag har flera vänner som spelare på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ändra folks beteende till det positiva och att hjälpa att göra denna server ännu bättre, samt att få folk att skratta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat mest på amerikanska server som Extra life Roleplay.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top