Nekad murftoob901 | Ban Överklagan [1Thatsyou]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

murftoob901

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: 76561199124293523

Vad är din discord tagg? aaronmurphy99

Vem var det som bannade dig? 1ThatsYou

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-22 180558.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dåligt/olämpligt beteende. Tror dem tyckte att min handling var dålig rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade som full och därav jucka jag på en individ. Sedan sa individen stopp och jag gick därifrån. Det skedde på marja lisas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde det som sagts men endast på en individ inte flera vad jag minns. Visste dock inte att detta kunde leda till ban då jag bara läst grundreglerna innan. Inser nu att jag bröt mot regeln sexuella trakasserier. Påpekar också att jag är rätt så ny till servern och hade flera gånger sett folk göra dessa animationer på varandra så trodde inte det var något folk tog stor insikt till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle uttryckt min berusning på ett annat sätt alltså inte genom sexuella trakasserier eller inte roleplayat som full alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Förstår nu att min handling inte bidragit till bra rp i servern och har lärt mig ifrån det. Nu vill jag bara återgå till mitt jobb på advokatbyrån och umgås med vänner. Min karaktär kommer inte bete sig olämpligt heller och visa folk respekt. Kommer göra mitt absolut bästa för serverns rp och inte bryta några mer regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka