Nekad muppennil1020 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muppennil1020

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? hokan_brokan

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Patrik Larsson och jag kommer ifrån Halland i Sverige i en lite by som heter Laholm. Är 26 år gammal han kom precis hem från en resa i Dubai med sina föräldrar och letar efter nya vänner mina känslor när de kommer till nya människor är ganska bra för jag gillar att skaffa nya vänner . han längtar efter att komma ut i stan och köra runder i sin bil och vara på uppdrag och utforska i naturen. Han personlig heter att han gillar att vara med vänner och åka runder i sin bil eller cross, han är väldigt trevlig och har alltid ett bra språk mot alla och är aldrig elak. han kommer leta efter jobb eller kommer han sälja bilar som jobb men han kommer inte göra något dumt mot någon. men om han råkar vara i bråk så kommer han försöka reda ut det men om de inte går så kommer han gå där ifrån . men om någon prata om hans familj så kan han bli väldigt upp rörd

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jobba och att göra servern bättre genom att göra saker med vänner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid vinna en scenario och sedan ska båda parterna ha kul o roligt de är därför vi spelar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm=random deatmatch, vdm= vehicle deatmatch, ooc= out of charecter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på många olika servrar för ut som t.ex ortenwave, verse, fristaden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle säga Rolig grabb som gillar rp och har erfarnhet av andra servrar och är väldigt aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka