Accepterad muppenBtw | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JONTE2

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan Knudsen

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2007

Vad heter du på discord? JonteBtw#5277

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag16.30-21.00.
Tisdag16.30-21.00.
onsdag-torsdag 18.30-22.00
fredag. 18.30-00.00.
lördag 11.00-01.00.
söndag 14.00-22.30. det kommer ju bli lite pauser i mellan också.

Hur länge har du spelat på Unive? 591 hrs

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som en servervakt skulle jag såklart kicka/banna alla som gör dåligt för att dom ska lära dig och göra det bättre nästa gång så det blir bättre rp. Det är typ ända svaret som finns. Som en servervakt ska man inte patrullera och kolla om folk gör fel, som staffs gör. Målet med servervakt är att man ska röra sig som helt vanligt förutom att om du ser på nått fel så ska du inte reporta, du ska klippa och kicka/banna dom. Jag skulle även pratat med dom jag bannar/kickar i discorden eller i lokal ooc, så dom fattar varför jag tog detta beslut och . med jag skulle inte banna eller kicka någon utan anledning utan jag kommer göra saker i rätt läge. jag kommer reviva folk men endast om de dött av bugg eller dött på andra sätt de inte ska kunna dö på.det skulle även vara väldigt smidigt att kunna dva bilar eftersom man stöter alltid på en massa bilar som folk bara har lämnat mitt i vägen och det är även risk att folk krockar in i dem och då går deras bil sönder och då blir man bara irriterad. man stöter även ofta på folk som pratar halv ooc eller ren ooc så då skulle det varit riktigt smidigt att banna dem för om man pratar halv ooc eller ren ooc framförallt så kan man inte rpa så det är riktigt störande när folk förstör scenarion genom att prata ooc så då kan man hellre banna dem och sedan fortsätta scenariot.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? ag är en aktiv spelare inom servern andledningen till att jag ansöker till servervakt istället för tex traine är att en servervakt inte tar lika mycket ansvar inom servern som en traine då servervakter kan rpa mycket och traine desto mindre. Så ja de är därför jag tror jag skulle passat bra som servervakt och gjort ett bra jobb som servervakt. Dessutom finns de en del buggar i server som tex dsynk som är i stort sätt omöjligt att undvika helt inom en fivem server. så jag skulle kunna revva vid sådanna tillfällen. Jag anser att de behövs fler servervakter inom servern oxå som dvar dumpade bilar ut med vägen tex. Så serverbelastningen blir mindre och traines jobb blir mindre. Jag vill de bästa för servern och vill att de ska vara så bra rp som möjligt och så man liksom sollar ut lallare och personer som vill rpa påriktigt (tillsammans kan vi höja rp nivån) Jag är en person som är aktiv inom discorden och kan ta ärenden som inte är med support om personer har frågor om grejer tex. Jag är alltså här för att byg

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna bidra med en mycket bättre rp till unive eftersom jag som servervakt kommer ha ett ansvar att föregå med gott exempel till alla icke medlemmar och medlemmar.
Jag kommer kunna visa dem hur det är man ska bete sig t. ex i en bil krasch eller i en vanligt diskussion för att alla ska få det som de förväntar sig på unive roleplay, en bra rp där man kan må bra och kanske flå från verkligheten en stund och ha det kul.
Jag tycker även alla har rät till att veta varför de blir kickade eller bannade och hur de ska förbättra sig, jag kommer alltså alltid göra ett professionellt jobb där alla jag kickar eller bannar när jag är helt säker på att de begår regelbrott också får veta varför och hur det kan bättra på sin rp eftersom jag tycker man inte bara ska straffa en när de gör något fel eller helt enkelt begått misstag jag tycker de ska ha rätten till att veta hur man ska bättra på sig för att förhindra att bli bannade i framtiden så de kan fortsätta spela på unive och veta hur man ska bete sig och hur man ska förhindra att bli bannad.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag älskar denna stad och redan gör allt i min makt för att göra staden till en tryggare plats där du kan koppla av och njuta av bra rpande men det är inte lätta och genom att bli servervakt så blir det ett enklare sätt att få staden till en bättre plats med bra rpande eftersom att va servervakt det är inte bara som ett jobb utan som en livsstil och den livsstilen klarar man bara av om man vill stadens bästa och det vill verkligen jag kan sitta länge och bara titta på klipp som jag har tagit på lallare som uppför sig dåligt eller bara har ett dåligt rpande och försöker bättra dem elr sätta mig i support för att få bort oseriösa spelar från staden. Jag ska bli anställd för att jag lägger ner väldigt mycket tid på att få denna stad till en tryggare plats och brinner för att få staden till sitt bästa jag.

Varför vill du bli servervakt? för jag tycker att det kan vara roligt och hjälpa folk som behöver det på servern. och kunna banna eller kicka folk som gör halv ooc och llalar det är ej roligt för då blir det inte bra rp nivå. Och att man kan lära folk så alla trivs och känner att detta är en bra server/unive. Det kan vara trevligt att kunna lära känna staff teamet så man kan ha det roligt och kunna bara prata med dom och ha det kul i samtalet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning) (tid) och såklart/toggleid./dv/noclip/unfrezze(id), /frezze(id), /setjob.

Är du whitelistad på serven? ja.har varit det sen 4 september

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad några gånger, men kommer inte riktigt ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej för att jag har fäst mig till denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka