Nekad muppenBtw | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JONTE2

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan Knudsen

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2007

Vad heter du på discord? JonteBtw#5277

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag16.30-21.00.
Tisdag16.30-21.00.
onsdag-torsdag 18.30-22.00
fredag. 18.30-00.00.
lördag 11.00-01.00.
söndag 14.00-22.30. det kommer ju bli lite pauser i mellan också.

Hur länge har du spelat på Unive? 498 timmar totalt

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle vilja förbättra servern som t.ex kicka folk som lallar runt eller bryter några av unive reglerna. jag kommer underlätta för staffs med allt jobb på servern och är det nån som inte sköter sig Sv banna jag de i början för att de inte ska kunna fortsätta och så säger jag till supporter att förlänga deras ban om så behövs. jag skulle inte banna eller kicka någon utan anledning utan jag kommer göra saker i rätt läge. jag kommer reviva folk men endast om de dött av bugg eller dött på andra sätt de inte ska kunna dö på.det skulle även vara väldigt smidigt att kunna dva bilar eftersom man stöter alltid på en massa bilar som folk bara har lämnat mitt i vägen och det är även risk att folk krockar in i dem och då går deras bil sönder och då blir man bara irriterad. man stöter även ofta på folk som pratar halv ooc eller ren ooc så då skulle det varit riktigt smidigt att banna dem för om man pratar halv ooc eller ren ooc framförallt så kan man inte rpa så det är riktigt störande när folk förstör scenarion genom att prata ooc så då kan man hellre banna dem och sedan fortsätta scenariot.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att jag tycker servern är bra och spelar mycket på den. men vill ha mer ordning på unive för många pratar mycket ooc. många som bryter mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? kolla så att alla föjer reglerna för det är riktigt många som powergamingar ch inte använder suntförnuft och det blir bara en tråkig rp. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare då blir det ännu roligare att spela på unive. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt.

Varför ska just du bli servervakt? för att få bort alla som inte kan bete sig. men om det handlar om någon grövre handling skulle jag kontakta staff-teamet och förklara läget så straffet kan bli hårdare. Detta beror främst på att många inte tar åt sig av bara en timmes ban, därför kan längre bans vara viktiga för att folk ska förstå konsekvenserna av det de gör.

Varför vill du bli servervakt? jag vill hjälpa folk och servern. Jag vill också hjälpa andra spelare i dm eller typ ge dom en kick och skriva anledning eller ge dem en varning ,ban eller kick. t.ex jag ser en från mitt gäng som lallar så skulle jag dra en kick men om dom typ skjuter utan anledning så skulle jag dra en Sv ban och sen visa klipp för staffs och sedan får dem reda ut det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning) (tid) och såklart/toggleid./dv

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad några gånger, men kommer inte riktigt ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka