Accepterad Muppen | Whitelist ansökning (Alex - Goggle | Filip)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muppen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975085961/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Berg

Vad är ditt discord namn? Eagle_#7910

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Eliot Fagerström 22år uppväxt i en liten by kallad Ramvik. Eliot har alltid varit intreserad av motorer själv kårde han epa i sina unga dagar och även mopped. Eliot har alltid varit en snäll kille alltid kunna stötta folk när dom har som svårast i livet. Där emot när eliot var liten hade han inte så lätt att skaffa vänner men om han då skaffade sig en vän så höll han fast vid honom med sitt liv han bestämde sig då för att flytta till multistaden med sin barndoms vän Kenny Rullstol och hitta på nya saker träffa nytt folk och bara vara sig själva.

Varför ska just du bli whitelistad? det skulle vara kul att kunna bidra med att jobba så fler personer inte behöver anstränga sig lika mycket och då jag kommer välja ett jobb som ingen vill ha i princip.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? av samma själ att jag ska kunna jobba på ett riktigt jobb och ge folket den service dom vill ha.

Hur hittade du Multistaden? om allt kommer på plats så rekommenderades det av en nära vän som tyckte det var en utmärkt rp server och det kan jag instämma på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna glädja folk och helt enkelt träffa nya människor och hitta på allt möjligt roligt. :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte någon annan ibland en sandbox server men annars nej.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka