Accepterad munterbagel | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

munterbagel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198155104935/

Vad är ditt namn i verkligheten? david Lundberg

Vad är ditt discord namn? MunterBagel#2479

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonas och är 20 år. Han flyttade från Tyskland till Sverige när han var 2 år gammal. hans mamma är kriminell och kommer från den tyska maffian, som gav henne ett jobb i Sverige. Jonas barndom har varit långt från normal med att ha delat knark på skolan och snott bilar från den svenska maffian. Jonas är en kille med kortstubin blir lätt nervös och gillar inte att konfrontera folk, förutom det gillar Jonas är att hänga med kompisar och med sin familj. dom första reglerna i axels liv är respekt för dom som är mindre än han själv, vara snäll mot dom som ger dig en chans i livet, aldrig gå bakom ryggen på någon och att alltid vara ärlig i sina affärer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker de är en seriös server. på Unive har jag märkt att de är mycket hög RP nivå och äkta RP är det jag söker. Det finns ingenting som är så jobbigt som när massa oseriösa spelare springer omkring och VDM-ar och RDM-ar. är så less på såna servar där folk håller på så. därför ska just jag bli medlem här för att jag kommer kunna bidra med en högre RP nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag känner mig intresserad av unive för att jag vill spela på en högre RP nivå och unive känns som att det är den enda servern hittills som jag har hitta som kan ge mig det. JAg har Prövat massa andra servar innan men ingen har tilltalat mig så som unive har gjort.

Hur hittade du Unive? det var min kusin som rekommenderade unive till mig och sa att det var seriösa RP-are och inget trams som vissa andra servar brukar ha.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att förbättra min RP nivå och bli ännu bättre och utvecklas tillsammans med andra och skapa nya vänskaps relationer och rollspela så äkta som det bara går. Det ska nästan kännas som att man lever ett andra liv inne på unive där man är en annan person. ett mål till jag har är att förminska så mycket som jag kan utav allt trams och regel brott som man inte får göra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål att uppnå på unive är att får staden att vara så trivsam som det bara går, fyllt med roligt äkta rollspel. Jag vill skapa mig vänskaps kretsar i unive, där vi tillsammans genom scenarion skapar så mycket pengar som vi bara kan. Jag vill också lära nya spelare på ett bra sätt hur rollspel verkligen fungerar, för jag är seriös och vill att andra ska vara det med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för inga andra servar tilltalar mig som unive gör jag vill verkligen bli medlem är då jag vet att jag kommer kunna bidra med något bra.

Tillbaka