Nekad munterbagel | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

munterbagel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198155104935/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:97419603

Vad är din discord tagg? MunterBagel#2479

Vem var det som bannade dig? kasper

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog ut mitt vapen och hotade en random kille som slog på min kompis bil utan anledning medans han hade inget sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis var vid marjas bil handel och skojade med varandra lite i discord, Vi stog och väntade och efter några minuter kommer det 2 stycken random personer. Dom 2 personer började bråka lite med varandra, Efter en liten stund började ena av dom att lämna medans Peter som är ena av dom stannade och började prata med oss. Vi började bli vänner men så kommer han tillbaka som stack innan och hoppade på min kompis bil, så min kompis som heter magnus persson (ingame) sa till han att sluta men han vägrade lyssna. killen började sparka på bilen istället, jag varnade honom att jag skulle slå dig om du inte slutade, Han lyssnade fortfarande inte och då gick jag till attack men det funkade inte så bra med att slås. Efter några mer minuter fick det vara nog och jag tog fram mitt gevär och sa till att han ska sticka iväg som han gjorde då. Efter det blev jag bannad samt min kompis också. Min kompis blev dock unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en helt fel ban då reglerna sa att man inte får använda vapen framför bil shops eller någon annan stans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen var en false ban då jag väntade med min kompis som låg på marken och hade brytit benen. Jag Blev unbannad efter en timme ungefär. Den andra gången Var det en grov powergaming då jag åkte med min kompis i en bil, Han var helt ovan med den bilen och när vi körde förbi sjukhuset var det en uppförsbacke som han inte han att se, Så vi slirade och crashade, Det var roligt att se så vi skrattade och gick ut för att se på hur stor smällen var, Vi han inte göra seriös rp då vi blev bannade på direkten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ringt polisen eller sagt till någon annan att hjälpa till istället för att ta ut mitt vapen och hota honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ångrar det jag gjorde eftersom unive är ett stället där jag har kul och har mött ett par vänner. om jag skulle bli unbannad så kommer jag tänka mig för innan jag agerar.

jag har lärt mig att man måste alltid tänka på vad man kommer att göra och att inte göra något man inte skulle göra i verkligheten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka