Nekad munterbagel | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

munterbagel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198155104935/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:97419603

Vad är din discord tagg? ███████████#2479

Vem var det som bannade dig? Sightly

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming, krock

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min kompis körde en full trimmad bil och flög över en kulle så hann han inte reagera på att svänga. så flög man och kraschade i ett hus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis körde förbi sjukhuset och han körde lite för snabbt och vi vurpade och krocka, sen gick vi ut och putta på bilen för att den inte skulle vara i vägen för andra, sen blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Grov PowerGaming innebär att man t.ex ha krafter och kan göra gud saker. Så det vi gjorde då var då krocka men sen gick ut som om det var ingenting (inget brutet eller dödad) vi bara gick ut ut bilen, puttade på den och sen skratta vi.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång innan men det var fel banning, jag stod och väntade med en kille på ambulans för min kompis brött båda benen så blev jag plötsligt bannad men efter en timme ungefär så blev jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade irl kraft att gå tillbaka i tiden skulle jag sagt till min kompis att inte ha kört så snabbt och idiotiskt och kört seriös rp istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad kommer jag vara väldig tacksam och både jag o min kompis kommer inte köra max farten och istället köra som man skulle i verkligheten. Kommer köra seriös rp hela tiden PUNKT SLUT

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka