Nekad munterbagel | Ban överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

munterbagel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198155104935/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:97419603

Vad är din discord tagg? ███████████#2479

Vem var det som bannade dig? kasper

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte, jag gjorde inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en random kille utanför marja-lisa som hållde på att sparka på min kompis bil sen sa jag till han att sluta så gjorde randomen inte det, så tog jag mitt vapen och varna honom att sluta sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det inte var en felaktig ban men jag borde fått en varning av en admin istället för att bli bannad så jag vet att man inte får göra sånt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad två gånger och båda var en fel ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle nog in ha hotat killen med ett vapen utan bara ringt polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte visa vapnet för andra

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka