Nekad Mumsig | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mumsig

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198069206062/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ♕ | Mumsig

Vad är din discord tagg? Mumsig_#8762

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, stog inget namn vad jag minns.

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft som jag inte fattar vart det va sunt förnuft någon stans.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej rikgitk. men asså det ända som hände va att jag hade slaga med folk vi vi satt och snacka skit om varandra och sen efter ett tag åker jag på sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kommer ej ihåg va som hände när jag blev bannad. men antar efter några minuter efter jag hade slaget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tycker inte det är '' sunt förnuft '' men vet ej exakt vad sunt förnuft anledningen kom ifrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad här innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det är mycket som hade kunnat att förändrats under det scenariot tex att vi inte hade börjat slagits.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka