Accepterad Mumsfillibaba | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Mumsfillibaba#8432

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter magnus lindström. Han är 25 år gammal och har haft en relativt bra uppväxt. Magnus växte upp med sin mamma och pappa. När har började skolan fick han direkt en bästa vän som hette Rudolf. Magnus skola gick bara upp till årskurs 7 så han började på en ny skolan till 7an men Rudolf började på en annan skola. Detta gjorde Magnus deprimerad och han ville inget med livet att göra. Nu är han 25 år gammal och går på anti deprimerings medecin. Men nu så ska han försöka bli något i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som har nästan 3 tusen timmar på fivem kan bidra med många roliga och utrdagna scenarion. Eftersom jag har 3 tusen timmars erfarhenhet tycker jag att medlemskaps rollen skulle passa mig perfekt eftersom jag vet hur ett scenario ska bli kul. Jag tänker alltid innan jag gör, så om jag blir stannad av polisen så tänker jag är det värt att köra ifrån dom och vad för konsekvenser det kan komma för mig och min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla delar i scenariot ska ha kul. Alltså att man inte behöver vinna ett scenario för att ha kul

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en ny server och testade några serverar så valde jag att spela på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka