Nekad Mumsfillibaba | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cc6d59

Vad är din discord tagg? Mumsfillibaba#8432

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Bild på banmeddelande: kskkkkkkkkkkkkkk.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde bil och råkade krocka in i en person och jag rollspelade dåligt på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra upp till naken staden för att göra meth därefter råkar jag kollidera in i en volvo v90 som min polare satt i och jag väntade några sekunder därefter klev jag ut ur bilen med "/sme blöder från pannan" och jag erbjöd att laga bilen. Efter jag hade lagat båda bilar blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda och, När jag krockade så tänkte jag att jag sitter i en rätt så stor bil och jag kommer undan med inte lika grova skador som de andra. Sen så tycker jag absolut att jag borde rollspelat på skadorna lite bättre. Men samtidigt så tycker jag att personen som bannade mig kunde gjort /m till mig och sagt till mig att nästa gång rollspela på mina skador bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, unive var den första servern jag spelat på därför har jag rätt så många bans. Jag kommer ihåg att det var någon gång jag blivit bannad för att jag snodde ett tjänste fordon. Sen resten av mina bans är antigen felaktiga eller att jag blivit unbannad några dagar sedan. Men inget som är grovt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag kuinde rollspelat mycket bättre på mina skador genom att ha en annan /sme eller liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka igen efter jag krockat hur det skulle vara irl. Tex hade man blödit ifrån pannan irl eller liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du rpade inte alls förutom /sme blöder från pannan. Du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka