Accepterad Mumsfillibaba | Ban Överklagan [JimmyM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Ditt Hex-ID: 110000147cc6d59

Vad är din discord tagg? Mumsfillibaba#8432

Vem var det som bannade dig? JimmyM

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: dasjh.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lämnade spelet samma minut som jag blev dödad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka till oblock så var det en mc som körde framför mig och ville döda mig. Så vi båda hoppade ut ur våra fordon så dödade han mig. 2 Timmar senare blev jag indragen i support och blev p bannad för c logg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel. Jag visste inte att man behövde vänta tills man blödde ut. Utan jag trodde att man kunde lämna spelet sålänge scenariot var över.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer knappast ihåg några av mina bans, Jag har blivit bannad några gånger för rdm vdm å sånt. Nästan 50% av mina andra bans var felaktiga osv. Jag blev också bannad en gång för att jag inte använde mig av /me när jag lagade en bil en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Jag borde väntat tills jag blödde ut. Jag tänkte inte till innan jag gjorde det och jag står för konsekvenserna och ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som jag skrev förut trodde jag att man kunde lämna när scenariot var över. Men nu förstår jag att man måste vänta tills man blöder ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka