Accepterad Mumsfillibaba | Ban Överklagan (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cc6d59

Vad är din discord tagg? Mumsfillibaba#8432

Vem var det som bannade dig? Guden#4771

Bild på banmeddelande: daslk.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag riktade pistol mot en person i en kläd affär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var med ett par vänner i en kläd affär när jag var i tjänst därefter ser jag en person gå in som jag tror det har snackats lite om i radion därför bestämmer jag mig att rikta pistol mot honom eftersom jag misstänker att han är efterlyst och därefter blir jag bannad eftersom jag inte hade mask på mig när jag igentligen var polis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig för att från vad jag har förståt det så trodde guden att jag var en kriminel som försökte råna en person men igentligen skulle jag bara arrestera honom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare tex att jag körde med blåljus med min polis bil när den var helt kvaddad när jag inte visste om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det kunde jag, jag kunde haft på mig min polis bricka så att guden fattade att jag var polis och ingen kriminel som försökte råna personen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid ha på mig min polis bricka även när jag bara snackar med folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka