Nekad Mumsfillibaba | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Ditt Hex-ID: 110000147cc6d59

Vad är din discord tagg? 1.Mumsfillibaba

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En unive spelare hade valt att lägga ut mitt namn i slutet av mitt namn utan mitt medvetande eller tillstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit inne lite den dagen och spelat, därefter när jag ska gå och lägga mig ser jag att philip320 taggar mig och cirka 10 andra och frågar: Vad tycker ni om skantz, därefter blir jag bannad ifrån discorden och fivem servern permanent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är inte säker om det var det eller ej eftersom att jag kunde inte riktigt göra något åt saken eftersom jag visste inte att han hade ens lagt upp ett montage med mig i. Jag kan till 110% prusent förstå varför philip valde att banna mig eftersom jag tycker inte heller att man borde lägga upp montage därför har jag tagit bort alla montage jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger förut. Till exempel c logg, detta hände efter att jag i ett skott scenario lämnade spelet 1 minut efter jag hade blivit dödad. Jag visste faktist inte att man inte kunde lämna spelet alls utan att man behövde blöda ut utan jag trodde att sålänge scenariot var över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror inte att jag hade kunnat gjort något annorlunda eftersom, jag visste genuint inte att skantz hade gjort något med mitt namn. Som jag skrev på min förra banöverklagan så hände detta i 2024 och jag hade inte fått så många bans då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde sagt till staffs att skantz hade lagt upp mitt namn i sitt montage, detta kunde kanske ha ledit till att jag inte skulle blivit bannad eftersom jag hade inget att göra med hela grejen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka