Accepterad Mumsfillibaba | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cc6d59

Vad är din discord tagg? Mumsfillibaba#8432

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppade med en cykel genom att trycka på caps och hålla in shift medans jag cyklar och hoppar för att åka snabbare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kidnappat en kille för att han sa att han skulle kidnappa min polare. Efter att vi hade kidnappat honom så bestämmer vi oss för att cykla till sandy för att hämta min polares cykel. Så han säger till mig att bära honom sedan cyklar vi till sandy och därefter blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till 100% mitt fel, jag borde tänkt efter innan jag bor upp min vän. Det har varit en lång dag och jag hade spelat 6 timmar med lite pausar så jag tänkte inte klart helt änkelt. Jag vet att detta inte är någon ursäkt men jag borde tagit en paus och tänkt efter helt änkelt och jag ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer knappast ihåg några av mina bans men jag har blivit bannad för att jag rpade dåligt på mina skador efter att jag hade krockat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde tänkt efter en extra gång och tänkt är det här realistiskt? jag borde också tagit en paus när jag kunde för jag tänkte inte helt klart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag borde inte hölt i han medans jag cyklar och speciellt inte hoppa med cykeln så att den åker snabbare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka