Nekad Mumsfilibabba | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfilibabba

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199150520850/

Ditt Hex-ID: 110000146f1da12

Vad är din discord tagg? niills#7966

Vem var det som bannade dig? real svampbob

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd för copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte runt vid torget och stuntade med en bil fram och tillbaka sedan körde jag in i ett träd och powergamade .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang till torget för att leta efter en bil, då hittade jag denna dodge bil och tog den även fast det inte var min. Jag åkte då fram och tillbaka i korsningen och "hoppade" eller vad man ska säga med bilen så att fronten kommer upp i luften. Sedan skulle jag svänga och vända tillbaka då jag råkade köra in i ett träd, jag rpade då skadad i någån sekund men det var verkligen ingen bra rp, sedan vända jag och gjorde mer stunts med bilen förbi en polis som stog på sidan av vägen,sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att den var felaktigt då det var jag som gjorde självklart fel i dettta fall och jag står för vad jag har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit flertal gånger tidigare, powergaming då jag körde in i en stolpe i hög hastighet utan att rpa skadad, sunt förnuft-var med i ett rån utan krim roll samt att jag dödade 2 poliser med jaktvapen, suntförnuft-tog en polisbil och körde runt, rdm-dödade en kille utan bra scenario eller anledning, vdm-körde på flertal personer, massive rdm-gick in och dödade en massa personer på torget utan anleding.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte ta den bilen som inte var min och inte stunta med bilen framför poliserna på gatan, samt att gjort bättre rp när jag körde in i trädet iställer för att bara säga aj och sedan åka vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte stunta med bilar framför poliser för att det gills som copbaiting att försöka ta polisen uppmärksamhet, samt att inet bara säga aj när jag kör in i ett träd utan vänta ett tag innan jag kör vidare och göra bra rp senario.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka