Accepterad Mumsfilibabba | Ban överklagan (veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfilibabba

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024587738/

Ditt Hex-ID: 11000013f7043da

Vad är din discord tagg? niills#3441

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt på parkeringen på torget och pratade med folk, min bil stod parkerad där och jag såg en kille som försökte tjuvkoppla den, jag sa åt han flera gånger att sluta men han lysnade inte så jag slog till han för att visa att han ska sluta och som en liten varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig men det kan även varit mitt fel eftersom att jag slog han jag kund bara ring polisen, men jag tycker att den är lite 50/50.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger men jag kommre bara ihåg 2, dem var sunt förnuft båda när jag var ny här och jag tog en polisbil och var med i ett rån utan kriminell roll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ringt polisen istället för att slå killen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ringa polisen om någonb försöker stjäla din bil.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka