M
Mumriken
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979040712/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Mumriken#0787
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hasse Ravelli och han jobbar på postnord och är han är mycket skicklig med att leverera brev och paket åt postnord. Hasse är i medel åldern och är mycket intresserad i bilar och älskar skinkbaguette. min karaktär äger två fordon varav en m4. Hasse har ursprung ifrån väst kusten mitt i Göteborgs smeten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har spelat i drygt en månad och har rp:at på en så pass bra nivå så att jag skulle kunna bli medlem. jag vill också bli medlem för att få tillgång till det mesta så som twitter och blocket och för att vara med att utveckla unive som en spelare
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att vara intresserad är att denna server är väldigt seriös rp jämfört med många andra servar så är det inte samma nivå på rp:n. Det som också får mig intresserad är att det finns så mycket mer möjligheter till jobb, man kan lixom bli vad som helst här på unive och det får mig intresserad.
Hur hittade du Unive? Jag hittade det i fivem när det stog typ "populärast just nu" är inte säker på vad det stog men något sånt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att bygga upp så riktiga och roliga scenarion på unive. och att rp:a på en sån hög nivå så att jag skulle kunna bli en framgångsrik man i framtiden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra till en bättre server, att få andra att känna att Unive skulle vara en server man alltid skulle vilja spela. och att ha kul!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag skulle säga att jag är aktiv som icke-medlem har jag spelat minst 120 timmar skulle jag kunna gissa, tror nästan mer.
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Mumriken#0787
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hasse Ravelli och han jobbar på postnord och är han är mycket skicklig med att leverera brev och paket åt postnord. Hasse är i medel åldern och är mycket intresserad i bilar och älskar skinkbaguette. min karaktär äger två fordon varav en m4. Hasse har ursprung ifrån väst kusten mitt i Göteborgs smeten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har spelat i drygt en månad och har rp:at på en så pass bra nivå så att jag skulle kunna bli medlem. jag vill också bli medlem för att få tillgång till det mesta så som twitter och blocket och för att vara med att utveckla unive som en spelare
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att vara intresserad är att denna server är väldigt seriös rp jämfört med många andra servar så är det inte samma nivå på rp:n. Det som också får mig intresserad är att det finns så mycket mer möjligheter till jobb, man kan lixom bli vad som helst här på unive och det får mig intresserad.
Hur hittade du Unive? Jag hittade det i fivem när det stog typ "populärast just nu" är inte säker på vad det stog men något sånt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att bygga upp så riktiga och roliga scenarion på unive. och att rp:a på en sån hög nivå så att jag skulle kunna bli en framgångsrik man i framtiden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra till en bättre server, att få andra att känna att Unive skulle vara en server man alltid skulle vilja spela. och att ha kul!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag skulle säga att jag är aktiv som icke-medlem har jag spelat minst 120 timmar skulle jag kunna gissa, tror nästan mer.