Accepterad Multistaden33 | Ban överklagan [Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Multistaden33

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
8
Användarnamn: Multistaden33

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ShazzileLeia/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ▲Shazzile▼ Säljer skins

Vad är din discord tagg? Shazzile#4633

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbaiting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att staffen som bannade mig inte hade tid att lyssna på vad jag och två till hade att berätta. Jag tycker at det var dåligt av staffen att banna mig då det helt enkelt är fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde förbi en bil som jag för det första inte visste va en polis, sedan körde jag in till kanten när de satte på sirenerna, och sedan såg jag ännu en polisbil komma fast det var säpo-bussen och eftersom jag är efterlyst i staden och jag behövde upp till sandy så stack jag från polisen då jag inte ville bli gripen med de grejerna jag hade på mig. Vi blev jagade till paleto bay där polisen började skjuta mot våran bil med automatkaliber, då bestämde vi oss för att skjuta tillbaks och vi sköt ett skott på deras bildäck, då krashade dom och vi stack iväg och gömmde oss. Sedan blev jag bannad för copbaiting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag blev bannad av en staff då polisen tjatade sönder på att jag skulle bli kickad för cop baiting men när jag sa att dom skjöt först och med en m4 mot våran bil, då blev dom tysta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag driftade på sand med en superbil och sen /me abuse sen kommer jag inte ihåg dom andra, men jag har alltid blivit unbannad pga missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Njaa asså jag ville ju inte stanna för polisen iom att jag var efterlyst men jag kanske skulle tagit en annan väg så jag inte körde närheten av polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Köra mer försiktigt och kolla vilka jag kör förbi

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka