Accepterad Multistaden33 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Multistaden33

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ShazzileLeia/

Ditt Hex-ID: 110000109058b2a (Hex)

Vad är din discord tagg? Shazzile#4633

Vem var det som bannade dig? network19

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han lyssnade på en version innan han bannade, han fick inte reda på hela situtationen innan han bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta upp min kompis vid torget i staden då han precis hade kommit in, då kommer polisen och stannar mig och ber mig visa körkortet, jag och min kompis går till bagage luckan och letar efter körkortet sen går vi in i bilen igen och ger körkortet vi hittade i bagageluckan, då skriker polisen att det är ett falskt körkort och eftersom att jag var efterlyst så stack jag ifrån platsen när han hotade mig. Sedan blir det en biljakt men jag lyckas fly och gömma med i en buske tillsammans med min kompis, sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban då polisen inte skulle skjutit mig eftersom jag inte hade gjort något hot, men jag gjorde fel eftersom jag stack från polisen när jag egentligen skulle stannat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad men jag har blivit unbannad för det har varit missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stannat direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, stanna ALLTID för polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka