Nekad Multistaden33 | Ansökan till avrättning [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Multistaden33

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
8
Användarnamn: Multistaden33

Vad är ditt discord namn? Shazzile#4633

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Gassen #9330

Av vilken anledning ska personen avrättas? Jag och den nya mekonomen chefen Filip ryden har bråkat, han tog över som chef över mig sedan gav han mig sparken efter ett bråk, han är kaxig och tror att han är någon typ av översittare. Jag kommer avrätta han för att ta tillbaka min tron och visa vem som bestämmer.

Hur ska personen Avrättas? Jag och några beväpnade polare kommer ringa efter mekonomen tills han svarar och då när han anländer på plats riktar vi vapen mot honom och tvingar honom följa med oss till ödemarken där vi avrättar honom

Med vilket vapen ska han avrättas med? Pistol eventuellt kniv

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 3-4

Vad heter personen ingame? Filip ryden

När ska han bli avrättad? Så fort som ansökan är accepterad, 1-2 dagar

Jag tycker personligen att denna anledning till att avrätta en individ känns löjlig om jag ska vara ärlig. Bara för att Filip Ryden tog över tronen som chef över mekonomen, att han är kaxig och en typ av översittare tycker jag inte anses vara lämpligt för att göra denna ansökan. Ledsen, men en -rep.

Jag tycker personligen att denna anledning till att avrätta en individ känns löjlig om jag ska vara ärlig. Bara för att Filip Ryden tog över tronen som chef över mekonomen, att han är kaxig och en typ av översittare tycker jag inte anses vara lämpligt för att göra denna ansökan. Ledsen, men en -rep.
Han kommer bli avrättad förr eller senare, han är en riktig snorunge, jag tar gärna äran att få avrätta honom!

din avrättningansökan har nekats.
ingen bra anledning till att avrätta någon.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka