Nekad MulleMeck4 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? mcd#1231

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Hussein och är 22 år gammal, han är född i Sverige med har haft det svårt i sin uppväxt. Allan's föräldrar var väldigt fattiga när han var liten så de hade svårt med mat, hyra och att köpa kläder till sig själva och Allan. När Allan var liten så gjorde skapa han mycket trubbel i skolan som att starta brandalarm och springa runt i korridorerna och göra allmänt kaos för lärarna. När Allan var liten var hans dröm att bli rik och han ville ha lyxiga bilar som var snabba och snygga. Allan levde i ett fattigt område när han var liten med sin familj då och där skedde mycket kriminella saker som Allan har sätt och han har även sätt folk blivit skjutna så han blev uppväxt i den dåliga miljön och har fastnat lite i den och därför skedde så mycket trubbel i skolan. Just nu level Allan på A-kassan och vill skaffa ett jobb där han kan tjäna pengar och sen köpa sitt ett hus och köpa sig sina lyxiga bilar som han alltid har drömt om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive för jag vill och kommer försöka utveckla min rp så mycket som möjligt och skapa roliga scenarion som ska vara sociala och roliga för båda parterna som rpar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp, och jag kommer försöka göra bra och roliga scenarion som är så sociala som möjligt och jag vill att det ska vara roligt för båda parterna under scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan rpa för att dem andra ska vinna och att du inte behöver vinna varenda scenario för att det ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? min kompis berättade om servern för ett tag sen och sedan dess har jag bara spelat här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka