Nekad MulleMeck4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? benimbegre

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-28 210846.png har rensat min datorn så hittar inte ban medelandet men det stod att jag har blivit bannad för använde av tzx och att jag erkände i support.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bubblegum bannade mig för jag förstörde på servern genom att använda mig utav fusk vilket var riktigt dumt gjort av mig eftersom det bara förstör för folk som vill ha roligt och rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning och efter ett tag hamnade jag i staff samtal med bubblegum då bad han mig komma till support så gjorde jag det och i support blev jag pc checkad och där hittade dom tzx på min dator som är ett fivem fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var absolut inte felaktig det var efterblivet av mig att ens få den tanken att använda mig utav fusk för att ha en fördel i rpandet så bannen var rätt placerad och helt rätt av bubblegum att ge mig den bannen. Men jag har lärt mig utav mitt misstag och ber om ursäkt för mitt dåliga beteende på servern och ber om att få en andra chans för att vissa min bra sida och att jag faktiskt kan rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för powergaming, lall och sådant men har lärt mig utav dom misstagen och dom flesta var när jag var ny till servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte ens få tanken att använda mig utav fusk för det är en självklarhet att det inte ska förekomma. Visst att man kan råka göra något fel mot reglerna men att använda sig utav fusk går inte att göra utav ett misstag och jag gjorde det med medvetande men har förstått nu att det var riktigt fel gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
kan vi sänka ner priset till 120?:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka