Nekad MulleMeck4 | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Mulle#1231

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu går jag i skolan men det är sommarlov snart och då kommer jag vara aktiv, jag har lite träningar då och då sen så är jag ute på dagen men nu när det är snart är sommarlov kommer jag vara aktiv ganska mycket, kommer vara ute ganska mycket på dagen och sen vara som mest aktiv på kvällen/natten.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror jag har spelat på servern strax över ett år, sen har jag ju tagit en lång paus och kommit tillbaka nu och börjat rpa.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte hur jag ska få in en bild men tror jag har runt 14 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att servervakter har som uppgift att rpa normalt men tar åtgärder på folk som bryter mot serverns regler. En servervakt rpar som en normal spelare men om den ser att någon kanske bryter mot ett regelbrott eller något liknande på plasten man befinner sig så kan man ta åtgärder på den personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på denna servern för att jag vill kunna hjälpa till fast på ett enklare sätt, jag vill rpa som en normal spelare men om någon gör ett regelbrott kan jag ta hand om det istället för att kalla på staffs för vissa kanske inte hinner med att kolla alla reports. Jag tycker också denna servern är den bästa som finns och därför vill jag bli servervakt här så jag kan hjälpa till och vara som ett litet extra öga för staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse enligt mig är när man abusar sina perms tillexmpel om du är i ett scenario och dör så revivar du dig själv för att du inte orkar vara död eller att man kanske kickar någon för att man tycker personen är jobbig. Enligt mig så kan man inte abusa så hårt som sv men detta är vad man kan göra och jag tycker inte det är okej för det ska vara rättvist för alla på servern.

Inte medlem sedan 30 dagar tillbaka, ansök igen tidigast 6 juli.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka