Nekad MulleMeck4 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? mulle1231

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov så är jag oftast ute på dagarna med vänner och så blir det mer rp på kvällen så har inga tider utan jag kör lite då och då men är alltid online 1 gång per dag så kommer vara aktiv ifall jag inte ska iväg med familjen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror jag har spelat på servern strax över ett år, sen har jag ju tagit en lång paus och kommit tillbaka nu och börjat rpa igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte ta en bild för när jag gör det så tabbas jag ut och bilden försvinner jag hoppas inte detta påverkar min ansökan men jag har iallafall 14 tidigare bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa normalt men hålla lite koll på omgivningen du befinner dig i så att folk inte lallar/ gör regelbrott. Ifall någon lallar kan man varna eller kicka personen så den kanske hinner tänka igenom vad den gjorde för fel, eller om någon vdmar så kan man klippa och sen svbanna personen. En servervakt är som ett litet extra öga skulle jag säga för staffsen så ifall någon lallar på platsen du befinner dig i så kan du banna/kicka personen så slipper man kalla på staffsen för då kan staffsen fokusera på de större problemen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för jag vill kunna hjälpa till lite och underlätta för staffsen sen vill jag kunna rpa normalt men om jag ser folk som gör regelbrott så kan jag ta återgärder på den personen så den lär sig och inte får fler bans i framtiden och sen ifall det kommer nytt folk till servern så vill jag kunna hjälpa dom så att de får en bra syn på servern. Jag kommer hålla koll på platsen jag befinner mig på och ifall jag ser någon lalla lite kan jag varna och ifall de fortsätter så kan jag kicka för att de ska lära sig och då slipper folk kalla på staffs och då kan staffsen fokusera på sitt och så löser jag det mindre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enligt mig är korruption och abuse när man använder sina perms till fördelar i t.ex. scenarion som servervakt kan man inte göra jättemycket men man kan ju kicka personer man tycker är jobbiga eller så kanske man revvar sig själv i scenarion för att kunna vinna dom. Det är inte okej att abusa sina perms för man blir servervakt för att hjälpa till på servern och då ska man inte t.ex. reviva sig själv i scenarion för att få en fördel. Om man blivit servervakt ska man hjälpa till och inte använda sina perms som en fördel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Nekad, ej varit medlem i minst 30 sammanhängande dagar minst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka