- Meddelanden
- 99
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad heter du på discord? mulle1231
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar på morgonen vid alla möjliga tider så har ingen bestämd tid sen så har jag sommarlov så är ute ibland på dagar/kvällar och sen så spelar jag lite då och då men jag är aktiv minst 1 gång om dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat på unive ganska länge men har tagit lite pausar men har börjat rpat igen och har rpat ganska länge nu.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte riktigt hur jag ska få in en bild men ni kan kontakta mig dc för bild annars har jag 19 bans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa normalt men hålla koll på platsen du befinner dig vid, En servervakt är som ett extra öga för staffsen så ifall man ser någon göra regelbrott eller lalla t.ex. så kan man kicka/svbanna så den kanske lär sig och då slipper folk kalla på staffs för då kan staffsen fokusera på dom större problemen. Ifall man kanske möter på en ny person till servern som kanske precis har blivit medlem och den personen gör ett regelbrott så kan man först varna eftersom personen är ny men om den fortsätter så kan man kicka/banna för då hinner nog han/hon tänka igenom vad dom gjort för fel och då slipper dom få fler bans i framtiden.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna hjälpa till lite och underlätta för staffsen sen vill jag kunna rpa normalt men ändå hålla lite koll på servern för att det inte ska ske några regelbrott på servern t.ex. ifall jag ser någon vdma kan jag klippa och svbanna honom, det underlättar mycket för staffsen och jag vill kunna hjälpa till på ett sätt där jag också kan rpa normalt. Ifall jag befinner mig på torget så kan jag hålla lite koll där och ifall jag träffar en icke-medlem som snackar ooc eller något så kan jag försöka hjälpa den personen men att säga att man inte ska det för då slipper han få fler bans i framtiden och om jag försöker hjälpa till så kanske han får en bättre syn på servern och det är det jag vill.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man använder sina perms som en fördel i scenarion typ som att jag revvar när jag dött i ett scenario eller kickar folk för dom är lite jobbiga men inte gjort något fel och korruption är när jag kanske är med en vän som vdmar folk och lallar och så tar inte jag återgärder på min vän då gör jag fel för även om det är min vän får han ingen rätt till att vdma folk. Jag tycker inte man ska abusa sina perms för man blir sv för att kunna hjälpa till på servern och då är det inte okej att använda sina perms till en fördel.
Vad heter du på discord? mulle1231
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar på morgonen vid alla möjliga tider så har ingen bestämd tid sen så har jag sommarlov så är ute ibland på dagar/kvällar och sen så spelar jag lite då och då men jag är aktiv minst 1 gång om dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat på unive ganska länge men har tagit lite pausar men har börjat rpat igen och har rpat ganska länge nu.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte riktigt hur jag ska få in en bild men ni kan kontakta mig dc för bild annars har jag 19 bans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa normalt men hålla koll på platsen du befinner dig vid, En servervakt är som ett extra öga för staffsen så ifall man ser någon göra regelbrott eller lalla t.ex. så kan man kicka/svbanna så den kanske lär sig och då slipper folk kalla på staffs för då kan staffsen fokusera på dom större problemen. Ifall man kanske möter på en ny person till servern som kanske precis har blivit medlem och den personen gör ett regelbrott så kan man först varna eftersom personen är ny men om den fortsätter så kan man kicka/banna för då hinner nog han/hon tänka igenom vad dom gjort för fel och då slipper dom få fler bans i framtiden.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna hjälpa till lite och underlätta för staffsen sen vill jag kunna rpa normalt men ändå hålla lite koll på servern för att det inte ska ske några regelbrott på servern t.ex. ifall jag ser någon vdma kan jag klippa och svbanna honom, det underlättar mycket för staffsen och jag vill kunna hjälpa till på ett sätt där jag också kan rpa normalt. Ifall jag befinner mig på torget så kan jag hålla lite koll där och ifall jag träffar en icke-medlem som snackar ooc eller något så kan jag försöka hjälpa den personen men att säga att man inte ska det för då slipper han få fler bans i framtiden och om jag försöker hjälpa till så kanske han får en bättre syn på servern och det är det jag vill.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man använder sina perms som en fördel i scenarion typ som att jag revvar när jag dött i ett scenario eller kickar folk för dom är lite jobbiga men inte gjort något fel och korruption är när jag kanske är med en vän som vdmar folk och lallar och så tar inte jag återgärder på min vän då gör jag fel för även om det är min vän får han ingen rätt till att vdma folk. Jag tycker inte man ska abusa sina perms för man blir sv för att kunna hjälpa till på servern och då är det inte okej att använda sina perms till en fördel.