Nekad MulleMeck4 | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? whiteboymulle

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov kan jag vara rätt så aktiv men kommer vara ute på dagarna och som mest aktiv på kvällarna. På dagarna kommer jag vara ute lite då och då så har ingen tid men på kvällarna tror jag det brukar se ut såhär 22/23:00 till 03/04:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror jag har spelat på servern strax över ett år, sen har jag ju tagit en lång paus och kommit tillbaka nu och börjat rpa.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) När jag tar en bild så tabbas jag ut ur fivem och bilden försvinner men jag har 14 bans och hoppas detta inte påverkar min ansökan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa till på servern och underlätta lite för staffsen, Jag skulle säga att en sv är som ett litet extra öga så ifall man är på en plats tillexempel piren och ser någon lalla så kan man ta kicka den personer eller varna, det beror på vad den gör för då kan staffsen fixa med dom större problemen. Sen ska en sv rpa normalt och ta återgärder på folket som är på samma plats som en själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på denna servern för jag vill kunna hjälpa nytt folk som kommer till servern och så kommer jag hålla lite koll på platsen jag är på. Jag vill kunna rpa normalt men ändå hålla lite koll på folk som gör regelbrott eller lallar för då kan jag försöka varna dom eller kicka så de kanske lär sig reglerna och slipper få mer bans i framtiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sig av sina perms för att få fördel i scenarion som att ifall du kanske dör i något scenario så revvar du när ingen ser och fortsätter rpa eller så kickar du folk för att man tycker dom är jobbiga, detta tycker inte jag är okej för det ska vara rättvist för alla och man blir sv för att hjälpa till på servern och då ska man inte abusa sina perms utan använda dom på rätt sätt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top