- Meddelanden
- 99
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad heter du på discord? mulle1231
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när jag har sommarlov kan jag vara aktiv hur länge som helst typ det enda som hindrar mig är att jag är ute med vänner och familj på dagarna så jag kommer vara som mest aktiv på kvällen. På dagarna vet jag inte riktigt hur mina tiden ser ut men på kvällen ser dom typ ut så här, 22/23:00 - 03/04:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror jag har spelat på servern strax över ett år, sen har jag ju tagit en lång paus och kommit tillbaka nu och börjat rpa igen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) När jag tar en bild så tabbas jag ut ur fivem och bilden försvinner men jag har 14 bans och hoppas detta inte påverkar min ansökan.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa normalt men hålla koll på omgivningen du befinner dig i så ifall du ser någon lalla eller göra regelbrott så kan man först säga till typ "sluta lalla" och om de fortsätter så kan man kicka så de kanske hinner tänka igenom vad den gjorde fel. Jag skulle säga att en sv är som ett extra öga så ifall du ser folk lalla så slipper man kalla staffs och så kan dom fokusera på de större sakerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna rpa normalt men ändå hålla ett litet koll på folket på servern sen så ifall det kommer nytt folk som kanske snackar ooc kommer jag försöka lära dom att man inte får det så dom lär sig och inte får mer och större bans i framtiden. Sen så har jag aldrig varit sv innan så skulle vara kull att testa det. Jag kan också dom flesta kommandon och jag kommer göra mitt bästa för att förbättra rpn och jag vill hjälpa nya medlemmar som kommer till servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse i sv enligt mig är när man typ använder sina perms som fördel i scenarion t.ex. att du revvar dig själv i ett skottscenario när ingen ser, detta är inte okej för det ska vara lika för båda parterna som rpar och man blir sv för att hjälpa till på servern inte för att abusa perms och vinna scenarion på fel sätt.
Vad heter du på discord? mulle1231
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när jag har sommarlov kan jag vara aktiv hur länge som helst typ det enda som hindrar mig är att jag är ute med vänner och familj på dagarna så jag kommer vara som mest aktiv på kvällen. På dagarna vet jag inte riktigt hur mina tiden ser ut men på kvällen ser dom typ ut så här, 22/23:00 - 03/04:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror jag har spelat på servern strax över ett år, sen har jag ju tagit en lång paus och kommit tillbaka nu och börjat rpa igen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) När jag tar en bild så tabbas jag ut ur fivem och bilden försvinner men jag har 14 bans och hoppas detta inte påverkar min ansökan.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa normalt men hålla koll på omgivningen du befinner dig i så ifall du ser någon lalla eller göra regelbrott så kan man först säga till typ "sluta lalla" och om de fortsätter så kan man kicka så de kanske hinner tänka igenom vad den gjorde fel. Jag skulle säga att en sv är som ett extra öga så ifall du ser folk lalla så slipper man kalla staffs och så kan dom fokusera på de större sakerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna rpa normalt men ändå hålla ett litet koll på folket på servern sen så ifall det kommer nytt folk som kanske snackar ooc kommer jag försöka lära dom att man inte får det så dom lär sig och inte får mer och större bans i framtiden. Sen så har jag aldrig varit sv innan så skulle vara kull att testa det. Jag kan också dom flesta kommandon och jag kommer göra mitt bästa för att förbättra rpn och jag vill hjälpa nya medlemmar som kommer till servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse i sv enligt mig är när man typ använder sina perms som fördel i scenarion t.ex. att du revvar dig själv i ett skottscenario när ingen ser, detta är inte okej för det ska vara lika för båda parterna som rpar och man blir sv för att hjälpa till på servern inte för att abusa perms och vinna scenarion på fel sätt.
Senast ändrad: