Nekad MulleMeck4 | Ansökan till Servervakt [Elton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? mcd#1231

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. kommer kunna vara aktiv runt 16:00- 01:00 när det är skola och på helg/lov 12:00-03:00. Ibland är jag ute med kompisar och har även träningar ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på unive runt 8-9 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte hur jag kan få in en bild på mina bans men ni kan kontakta min dc så löser jag en bild, annars har jag runt 11 bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa normalt men ta åtgärder på folk som gör regelbrott runt om kring dig ig. En servervakt är som ett person som rpar normalt men hjälper staffs med att kicka/banna folk som lallar eller gör regelbrott runt om där du är, detta gör så att det blir enklare för staffs. Så istället för att tillkalla en staff kan en servervakt hjälpa till med att kicka den personer så den lär sig och inte gör mer fel och inte får mer bans i framtiden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på denna server för jag vill hjälpa till staffs lite med att ta åtgärder på folk som gör regelbrott eller påverkar någon annans rp med att lalla eller liknande så kan jag kicka den personer som gör det, men jag vill också kunna rpa själv så därför vill jag bli sv så jag kan rpa normalt ig men om jag ser någon som förstör för någon annan med att göra regelbrott så kan jag kicka/banna den personen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Skulle inte säga att det finns grov abuse som sv om man inte typ revvar sig själv för man inte pallar va död eller kickar folk för att dom är jobbiga. Annars skulle jag bara säga att man använder sin roll som sv för fördel inom rpn.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top