Accepterad mullee1 | Whitelist ansökning [Tilda] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mullee1

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371520495

Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? melvin#1070

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2005

Berätta om din karaktär. han är 22 år ny inflyttad till multistaden har alltid velat vara hjälpsam ganska lugn men kan bli arg väldigt lätt. hade inte lätt barndom blev utslängd vid 15 år såg sin mamma bli misshandlad.
han vill jobba på mekonomen för han är intreserad av bilar och motorer eller på nån bil affär. han är jätte trevlig.
han är inte bara intreserad av bilar o sånt utan av kläder o skor och sådant oxå. inte taskig eller toxic utan om han blir arg så går han bara där ifrån som om ingentig hade hänt. han är trevlig mot alla sorter av tjänste män och kvinnor.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med att hjälpa folk som är t.ex fattiga och ge dom lite pengar och mat och om det blir bråk så går jag emellan så att polisen och securitas inte blir överbelastde med larm och självklart ambulansen om jag ser nån ligga medvetslös så kör ja han till sjukhuset om det inte är akut för då ringer ja ambulans.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har spelat på multistaden ganska länge nu och ja vill testa på nya jobb som är whitelisted för det ser väldigt roligt ut och det är en jätte bra server. jobb som t.ex mekonom, securitas, räddningstjänst. hade varit jätte roligt att bli whitelisted

Hur hittade du Multistaden? den var på top i religion och mina vänner sa att den var jätte bra och har sätt på youtube och den värkade bra så jag provade så nu är jag fast i den

Vad har du för mål med ditt rollspel? träffa folk och prata med dom. hjälpa ifall någon behöver hjälp. ha allmänt trevligt. det känns som att träffa mäniskor lite irl men ändå inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon annan server just nu.

Utveckla mera punkterna "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?" "Varför ska just du bli whitelistad?"

Lycka till!

Mvh,
SecretM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka