Nekad mullee1 | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mullee1

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371520495

Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? melvin#1070

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2005

Berätta om din karaktär. 1997-09-11, snäll, pratglad, skön, blir arg väldigt lätt, målet är att vara en rik kriminel, varit kriminel, gillar bilar och motorcyklar, bra förare, spenderar mycket pengar på onödiga saker t.e.x mat dricka o bilar, barndomen var svår blev utslängd vid 15 för att ha rökt på, såg sin pappa misshandla sin mamma, därför blir han arg väldigt lätt.

Varför ska just du bli whitelistad? kommer bli rolig rp för alla som jag träffar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har spelat på multistaden ganska länge nu och ja vill testa på nya jobb som är whitelisted för det ser väldigt roligt ut och det är en jätte bra server. jobb som t.ex mekonom, securitas, räddningstjänst. hade varit jätte roligt att bli whitelisted

Hur hittade du Multistaden? den var på top i religion och mina vänner sa att den var jätte bra och har sätt på youtube och den värkade bra så jag provade så nu är jag fast i den

Vad har du för mål med ditt rollspel? träffa vänner, ha det roligt och snacka med folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon annan server just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka