mullee1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/search/users/#text=mellepro2010
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ANDERS SOLBERG
Vad är din discord tagg? melvin#0170
Vem var det som bannade dig? olle.p
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag drog upp en kniv på torget av olycks händelse
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tryckte fel knapp och råka dra upp kniven då sa jag på skoj kolla i min hand och drog ner den snabbt som fan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och det var lite mitt fel för jag tryckte på fel knapp
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att vara lugnare på vägen och vara uppmärksam
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sagt det där på skoj
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skämta om vapen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ANDERS SOLBERG
Vad är din discord tagg? melvin#0170
Vem var det som bannade dig? olle.p
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag drog upp en kniv på torget av olycks händelse
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tryckte fel knapp och råka dra upp kniven då sa jag på skoj kolla i min hand och drog ner den snabbt som fan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och det var lite mitt fel för jag tryckte på fel knapp
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att vara lugnare på vägen och vara uppmärksam
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sagt det där på skoj
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skämta om vapen
Har du läst våra regler? Ja