Accepterad mulleboii | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MECKAREN

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198371520495

Ditt Hex-ID: 110000118833fef

Vad är din discord tagg? melvin#0170

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? 70 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: fail rp, rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var på farmen så började dom skjuta ner mig så tog dom allt jag hade på mig så kraschade mitt internet o jag försökte gå in igen men det gick inte för internetet var fuckat. det var dom som började skjuta så vi sköt tilbaka och då är det rdm? och fail rp?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte t farmen dom riktade gun vi krockade och dom klippte oss utan förvarning. dom började skjuta på oss från ingenstans men prickade int men sen prickade dom och jag ramlade ihop och dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för dom började ju skjuta mot oss. då sen så fail rp vet jag ingenting om.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag ska va mer lungn och försiktig och kolla läget först som jag gjorde nu men så började dom skotta utan att säga något

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt dit just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka