Nekad Mulle_meck83 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mulle_meck83

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252990031/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Mulle meck bygger farfar

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Erik Karlsson han är född 1998-05-01 och har levt ett ganska så bra liv han har aldrig haft jätte stora problem med andra folk, hans intresse är bilar han har haft det intresset enda sen barndomen och han har velat bli bil försäljare sen han var 10 år gammal och nu så tar han steget och försöker allt han kan för kunna bli den han vill vara.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på denna server sen söndags jag tycker den är en väldigt bra och social server såna hära server möter man inte på lika mycket idag som man gjorde för några år sedan och jag skulle bli väldigt glad ifall att jag blev whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker servern är social och har många spelare inne både på dag och natt och det skulle vara kul att få vara med på denna server också.

Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar letade efter nån server att spela på vi gick in på många serverar men hittade ingen bra men sen så hittade vi denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli omtyckt av andra spelare och försöka komma upp och upp nå mina mål

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka