Inaktuell Mulle_meck83 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mulle_meck83

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 1 Maj 2004

Vad heter du på discord? Oliver#3743

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1428 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? På vardagar kan jag var inne från 14:00-22:00 med pauser som till exempel middag, helger kan jag vara aktiv 14:00-04:00 med pauser som middag.

Vad heter du? Leifi Mäkinen

Hur gammal är du? född 1978-01-12-8867 är 43 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag kan simma när jag var yngre så gick jag i sim skola och fortsatte när jag blev äldre men slutade när jag blev 34.

Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa folk som behöver hjälp och se till så att vårat samhälle inte kollapsar av den kriminella världen, jag vill göra allt i min makt för att stoppa det kriminella.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Man måste ha viljan att jobba med människor, men det är viktigt att förstå att man inte kan rädda världen och att man som polis inte kan göra så stor skillnad i samhället. Däremot kan vi påverka enskilda individer. Det är viktigt att man ska veta det man gör för det är ett stort ansvar att vara en polis du måste hålla koll på vad du åker på för larm och att man inte kan göra som man vill, det är också viktigt att man har en bra attityd och inte är otrevligt bemötande mot sina kollegor eller dom som blir intagna.

Vad vet du om yrket i helhet? Det är ett kämpigt jobb och kan vara väldigt stressigt i visa situationer men om man håller sig lugn så går allt bra, det krävs mycket av ens tid också det kan komma ett larm från ingen stans och man måste alltid vara bered som till exempel ett butiks rån så man måste vara bered hela tiden.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis när jag var yngre men det var i en annan stad och jag var befäl men efter ett par år så lämnade jag kåren, men jag vet hur saker går till som till exempel vid ett trafik stopp man ska ha ett trevligt bemötande och sedan fråga om körkort kolla så att det är giltigt och kolla så att bilen personen kör är stulen eller inte.

Hur är du som person? Jag skulle säga att jag är väldigt trevlig, rolig men kan bli väldigt arg om nån skulle till exempel vara väldigt uppkäftig mot mig eller några jag känner men jag kan hålla det i styr det är bara vid grova tillfällen det blir så.

Är det något vi bör veta om dig? Det finns inte mycket jag kan säga om mig själv.

Tillbaka