Nekad Mulle_meck83 | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mulle_meck83

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198252990031/

Ditt Hex-ID: 110000111729e4f (Hex)

Vad är din discord tagg? Mulle mack bygger farfar#3743

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstäng för suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag följde inte lagarna och jag brött mott regeln suntförnuft jag ångrar det för unive är en jätte bra server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis och en till var inne på flygplatsen och körde dragrace på banan jag gjorde ett stort fel och kom på det nästa dag att man får inte åka in på en flygplats utan tillstånd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för det var jag som gjorde fel för man måste ha ett tillstånd för att få åka in i flygplatsen och ha dragrace eller bara allmänt vara där, när jag kom på det nästa dag så ångrade jag det grovt för unive är en bra server och jag har letat efter en server som har många spelare och som är ett roligt community med bra människor i.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara fått felaktiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte åka in på flygplatsen alls jag tänkte mig inte riktigt för, man måste ha ett tillstånd för att få åka in på en flygplats sådär som jag gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska åka in på flygplatsen utan att det är ett event eller om jag har tillstånd att åka in dit och jag ska börja tänka vad jag gör så slipper det här hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka