Nekad mulle69 | Medlem ansökning [Rom1n]

• Trådskapare Trådskapare mulle69
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

mulle69

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/123wilmer-holmberg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? RobbaN#0001

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Svensson och han har en speciell personlighet som nog ingen Annan har eftersom hans personlighet är lugn men gillar inte att folk frågar frågar eftersom min karaktär har pluggat och kan allt inom sjukvården och han har atomism som gör att han vill lösa alla problem som inte ska gå tex rädda en patient som har ett skott i hjärtat som princip är omöjligt. min karaktär är en laglig person som gärna vill jobba inom sjukvården eftersom när Alex var mindre så dog hans kanin först framför hans ögon sedan dog brorsa av att ha ramlat från ett tak och han kunde inte göra något åt det eftersom han inte hade kunskap för att rädda hans kanin och brorsa så han valde att plugga flera år för att kunna bli sjukvårdare/ kirurg och kunna göra så folk kan få bli vuxna, ha deras egna barn och familj och inte så det känner sig det Alex fick uppleva när han såg sin brorsa och kanin försvinna till himlen redan i 13 årsåldern. Men han hade en farfar som var sjukvårdare chef. lite senare när han vart äldre så skulle han resa utomlands då en stor tavla hjort av glas ramlade över ett litet barn då kommer Alex fram och räddar barnet genom att stabilisera pulsen sedan kommer sjukvården och ta med han in till sjukhuset då Alex följde med sedan så ska dom kolla efter skador då Alex noterar att ekg har ändrat med 1 och de han menar med det är att en glasbit sitter inne i hans kropp och att den kan komma åt hjärtat som kan döda hela barnet så dom påbörjar en operation medans Alex kollar utanför rummet då sjukvårdarens hittar glasbiten och räddar barnet sedan tackar sjukvårdarens han för hjälpen. när han sedan går så börjar han tänka på sin barndom då han vänder och gå till chefens kontor och säger att han vill bli kirurg då han förklarar varför han vill bli kirurg sedan får han jobbet som han hela tiden har velat blivit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att min karaktär är annorlunda och inte som alla andra karaktärer och min karaktär är väldigt smart som gör att han tar bra beslut och att han hela tiden tänker på vad han gör samt han vill bli sjukvårdare som är ett yrke med få anställda.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en servern med hög RP nivå och många spelare då det blir roligt att RP.

Hur hittade du Unive? fivem sökmeny.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få folk o tycka att jag är speciell men rolig och att jag får många vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli sjukvårdare högt uppsatt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka