Nekad Mulle345 | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mulle345

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Moltas Berglund

Vad är ditt discord namn? Mulle#0115

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Hejsan! Jag heter Nicklas Pärson och är född 2000. Nicklas är född i Sverige men har en liten del tysk familj. Han gillar att bygga saker men även hjälpa andra, han får gott självförtroende av att hjälpa andra så därför så hjälper han gärna till.
Nicklas hade gärna velat börja jobba på riktigt nu och inte jobba som något från arbetsförmedlingen. Som sagt så vill Nicklas hjälpa andra i nöd, han gillar att följa regler och lagar och ser till så att dem följs. Nicklas är rolig men lite klumpig ibland, men han försöker jobba på att inte vara lika klumpig. Nicklas är pratglad och snackar gärna om allt, han bryr sig inte så mycket om vad andra säger om honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att regler och lagar följs samt att allt man säger håller inom RP och inget annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna kan vinna.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig spelade de och jag tyckte själv att det såg roligt ut. så jag drog in och här är jag nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka