Accepterad Mulle | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mulle

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: Mulle

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198077073566/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dr. Barry Mckockinner

Vad är din discord tagg? Mulle#9582

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot en regel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev lurad av två killar på mycket pengar och sen när dom skulle ge mig det jag skulle köpa av dom så drog en av dom fram pistol och sa att jag skulle stanna så dom kunde åka iväg. Och då gick jag till attack mot mannen med pistolen sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig utan det var jag som inte hade läst reglerna tillräckligt noga.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivigt bannad tidigare. Är inte ny på RP men är ny till servern och jag var van med andra regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle bara lyssnat på dom som råna mig och roleplaya att jag var rädd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka med sunt förnuft. Mitt misstag var att inte läsa reglerna tillräckligt noga innan. Det första jag gjorde när jag vart bannad var att läsa reglerna nogrant flera gånger om och är nu väl medveten om vad man får och inte får göra. Jag skulle uppskatta en till chans och skulle göra allt för att behålla min plats på serven. MvH Mulle/Barry Mckockinner

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka